Fredag

Hösten är verkligen här, höll på blåsa iväg både Olympia o jag när vi va ute o gick, har björkfrön överallt! Var ner till ridhuset och Sussi tog en titt på henne, hon är bara lite halt, men var det kommer ifrån vet jag inte riktigt, men jag ska höra om Ia vill knåda igenom henne någon dag så kanske hon känner nått.

Luktar kossa gör kläderna å :P Va med Andreas i lagårn igår, sen gick ja o muttra hela kvällen om varför man aldrig eller mycket sällan bygger stall med automatisk utgödsling o fodervagnarna på räls i taket... Nej nej, här ska man springa 30 varv runt balen innan man enns fått upp höt på vagnen, o dra runt på tunga skottkärror... Gör allt så jobbigt som möjligt bara! gör de! :P

Hoppade Wille bubben i måndags, han e underbar min lille bäbis. Hihi hittade några bilder på Wille när han var 3 år o precis kommit till ridskolan.




O här e han o Celina med på KM i hoppning i år =)


Kommentarer
Postat av: sofia

Haha, vilken skillnad :P

2008-09-29 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback