Röd, gul & tragisk död

Idag är det söndag, påskdagen, en röd dag alltså ;D passade på att påpeka det, eller nått. Pelle tyckte mer att gult va en påskfärg *fniss* Pelle o jag exprimenterade lite ;D

 

I förrgår va vi i Väja på påskfest eller något liknande, lyckades bli så full så ja tappa känseln i överläppen o näsan ;D De va dax o sluta dricka då kan ja ju säga :P
Igår va grabbarna + Persson o Johan o Emp här o vi spela Wii o 7:a o hade trevligt. Hihi påvägen hit så skulle visst Andreas busa lite med beemern, men hitta en iskant o fick punka :P Läckert det med bakhjulsdriven motorstark bil med ett sommardäck på driven, han körde lungt o fint sen han =)

Mamma, Hippo o Carina va här o åt tacos ikväll med mig o Pelle, gott va de ;D Tidigare på dan va jag o Veronica ute o red i solen borta på sommarbetet. Boomerang skötte sig finfint, Olympia däremot hade lite fuffens för sig :P Kom o galopperade o rätt va de va så börja hon me nå knepiga hoppsa-skutt så vi höll på skratta ihjäl oss! Kan ju tänka mig hur de måste ha sett ut, för de gick inte speciellt fort ;D

Fick ju höra att en tragisk olycka hände i Frånö inatt, en bil med ungdommar som åkte av vägen in i en stolpe, en död, flera svårt skadade. Tragiskt! Tänker inte spekulera i hur olyckan har eller kan ha gått till, det är ovesäntligt, det som hänt har hänt och det är fruktansvärt tragiskt för alla inblandade och berörda, MEN, jag hoppas att många tar åt sig... och tänker efter
Kände inte honom personligen, men vet vem han var, och han var nära vän till Pelles lillebrorsa m.fl.


Vila i frid!

image156


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback