Goväder

Igår va man ut till Skog o By en sväng och fotade lite på Zuzzi o Johan i den härliga snön o det soliga sköna vädret, vart så avundsjuk *fniss* Men det blev fina bilder =)
   

Idag tog jag o red ut på en liten minitur bort till sommarbetet o galopperade lite på lägdan där, mysigt o härligt väder! Släppte ut pluttan utan täcke o detvar populärt :P gick raka vägen o rullade sig i snön, sen när jag skulle ta på henne regntäcket så va de inte alls populärt, slipp då sa jag, så fick hon va naken e ju varmt o soligt ute o hon e ju inte så frusen av sig heller.
Imorrn ska Anna va med för Niclas Parmler kl 13 i, unghästgruppen, ja det kan ju låta knäppt, men ja Olympia 12 år och veteranen Gaucho, 15 år, ska vara med småhästarna, eftersom ryttarna inte vill hoppa så högt :P

image136



Nu när det ha vare sånt goväder så va de ju även dax för Pelle plutt att tappa vinterlurvet HAHAHA
1 Liten snygg halvklippning HAHA   2 Han ville inte ha den här toffsen kvar heller :P  3 Färdigt!

image137



Nu ska jag gå o ta in hästarna, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback