Boooowling

I tisdagskväll va jag, Pelle, JoBo, Emp, Freddyf, Melin o Sussa till Nordingrå o bowla, va riktigt kul! ;D Jag lyckades tillomed vinna sista omgången över älskling och Fräddy ;D Sen bidde det lite 7:a på sportvägen som avslutning.


image138
Fräddyffff in action

image139
Pelle hade egen stil ;D

image140
Färgglada bollar

image141
Älskling ;D o Ämp

image142
Freddy o Joball

image143
Freddy upptäcker en blodig tumme :P      Melin påväg o sätta hastighetsrekord? i bakgrunden

image144
Sussa, Ämp o JoBo

image145
Pelle påväg o göra en golvkänning ;D

image146
Johan

image147
Notera 107p till mig ;D

image148
Sussa

image150
Sussa, JoBo, Fräddyf o Pelles mage

image151
Ämpälä

image152
Melin, JoBo, Sussa

image153
Jag va också där ;D HAHA


Kommentarer
Postat av: Emp

HAHA! Men DÖ va pinsamt.. Men kul att det förevigades :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback