Un ordinary Wednesday

Eller tjaaa, jag har faktiskt gjort rätt mycket idag. Städat bort alla julsaker (med viss hjälp av mamsen dock ;D), visat Pelle vart stallet som lill pluttan ska stå i ligger, varit på Dollarstore o köpt nå plastblommor, varit på stallet i massor med timmar, blev kvardröjd av ett TS möte som jag inte riktigt tänkt vara med på, men visst, jag va ju ändå där :P
Sen när jag kom hem så for vi iväg på Hemköp o köpte massa frukt o gjorde fruuuuuktsaaaallaaaad!!! MUMS! O så titta vi på CSI Miami och American Pie 6 - Beta House! ;D

Och under filmens gång, så kom lille Bagheris o tyckte att han skulle gosa =) o som med alla andra katter jag har och haft, så är det bara o lyda :P

 image127
Älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback