Usch

Huuuga.. hon är galen! Linnea alltså ;D Eller ja, hästen också, men Linnea e galen som sitt kvar, jag skulle hoppat av för länge sen!! När Olga gör såhär;




Men hon skötte sig fint emellan åt iaf, huu hon få ta o bli snäll nu tycke ja! Mig vill ha en snäll häst =)

image161

Idag har vi vare o hämtat lite hö, några hundra kilon, imorrn blir det mer. Skönt att ja äntligen fått tag på! Något av en bristvara denna vår..


Va hem en sväng idag, lille Skrutt hade tagit sig en fågel som han smet in med i vardagsrummet! Men sen sprang han ut o åt upp den, bara vingarna kvar ;P


image162


Baghera han ligger o grisar i rut-filten i soffan, nån sorts protestsovning tror jag, för att han fick vara ute i flera timmar igår när det va så fint vädet (!!!) Han har bara växlat sovplats mellan Pelles täcke, min mage, stolen, filten i soffan, fönsterbrädan osv hela dan.. va ut en halvtimme nu i kväll medan ja va ner på ridskolan med Linneas handskar... sicken typ!

image163


Nu har Jack kommit tillbaka också, o hans ben ser åtminstone mycket bättre ut. O han tycker väldigt mycket om att bli ompysslad, kliar överallt på hela kroppen säger han! :P Extra kul e det också att se Sara bli som en liten flicka som pysslar med sin "lilla ponny" (på 176 cm) ;D

 
Mia borstar o Sara frisserar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback