Tidsfördriv

Nu har jag varit och rotat hos Cicci och hittat ett sånt där drygt tidsfördriv, igen =)



1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
-Jag måste duscha...!


2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga.


3. Vilket ord rimmar på "test"?
Häst och fest!


4. Favoritplanet?
Tellus, jag ha inte besökt de andra.


5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mats.


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har haft DJ Mustic - Für Elise sen jag köpte mobilen för 2 år sedan, tidigare mobiler har inte haft sånna finesser.


7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En svart polo och en gråblå T-shirt med Volvo tryck ;D


8. Sätter du etiketter på dig själv?
Sånna man har på plastburkar?! Nee


9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga på mig just nu men de jag oftast lämnar lägenheten i är ett par ca 5 år gamla Adidas - Super Nova joggingskor :P


10. Ett ljust eller mörkt rum?
Det beror på om jag städar eller, tjaa, gör nå annat ;D


11. Vad gjorde du vid midnatt?
Fick massage


12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Tål ni int sprit? Från Andreas när jag på tisdagsmorgonen deklarerade att Pelle mådde apa o jag fortfarande va full.


13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Öhh, *knapprar in på
http://www.7eleven.se/* Jah, på Arlanda verkar det närmaste ligga ;D


14. Vilket uttryck använder du mest?
Hmm, bra fråga :P


15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Baghera tror jag


16. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Baghera


17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
3


18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga, jag har konverterat till digitalt


19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Humm, 16 à


20. Din värsta fiende?
Vad svarar man på det?


21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på Rockeye Blue från premieringen på Färsta =)


22. Vad var det senaste du sa till någon?
Va väl nå mummel till Pelle innan han for o jobba vid 05.30 imorse


23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Pengarna, man kan göra så mycket mer än o flyga för dom.


24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jo, det gör jag.


25. Senaste låten du lyssnade på?
The Bad Touch med Bloodhound Gang ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback