Sista färden för en, upprustning för en annan :P

Igår gjorde det vita liket sin sista färd, hängande i ett snöre bakom S40:n. Skitbil man ha alltså, Pelle fick växla ner på 1:an i brantbacken upp på Ådalens hehe. Va lite vemodigt ändå när vi rullat in den dit den står på bilden, då ropa killen i hjullastarn "Jag tar den därifrån!" Så den är väl ihopmosad till ett litet vitt paket vid det här laget, fanns ju inte direkt mycket att demontera ur den, vi hade ju typ tagit allt redan :P


R.I.P. DOF435

 


Idag började vi lite lätt med att fixa till 740:n. Eller jag gjorde väl mest hehe :P Först slipa bort all rost på höger sida o sen blästra o sen spraya med grundfärg. Så nu är den redå för spacklet på den sidan iaf, alltid nått =)
Tilläggas ska att att jag har fullt med blästersand i håret! Och snart i sängen för jag ids nog inte ställa mig i dushen, det bli bara mer imorrn :P


Nu sitter man här i lägenheten ensam, bara Baghera o jag, Pelle jobbar natt han. Så man ska väl ta o sova om nått tag om ja inte hittar nått o se på TV, såg att det var Unforgiven kvart i två inatt men då är man ju knappast vaken hehe :P Annars är det en riktigt bra Western av och med Clintan himself! Som jag faktiskt rekomenderar alla vakna att se, alltså "De skoningslösa" på 3:an kl. 01,45 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback