Sängfösare

Vilken svordom använder du mest?
Satan

Äger du en iPod?
Nix


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ööööhh :P


Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Flip-flop's får man skav mellan tårna av


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Oftast är det jag som tar bilden, det brukar va bäst så...


Vilken var den senaste filmen du såg?
American Pie 4 - Band Camp!


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det beror ju på hur mycket jag vinner, men är det sådär sjukt mycket så; ett hus, med stall


Har någon någonsin kallat dig lat?
De ha nog hänt :P


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Somnar som en klubbad, vart som helst när som helst


Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
CD spelare? Very out of date


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Humm, o det skulle jag komma ihåg? :P


När var senast någon stötte på dig?
Sist de va Kramm


Vad åt du till middag?
Öhhh, det blev nog ingen middag idag tror jag


Använder du huvtröjor?
Äger 4 st.


Kan du vissla?
Oftast


Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Måste vare längesen i så fall


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Virvelvind o Breakedance


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Vad skulle dom då säga? :P


Vilket riktnummer befinner du dig i?
0612


Tittade du på tecknat när du var liten?
Det gör jag än :P


Är du blyg inför det motsatta könet?
De tror jag inte, jag umgås ju nästan bara med grabbar


Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease, kunde iaf


När flög du senast?
Har aldrig flugit


Läser du för skojs skull?
Varför skulle man annars läsa? Jag kan inte läsa om jag inte tycker det är kul.


Pratar du några andra språk?
Lite engelska kanske :P


Har du gråtit offentligt?
Det tror jag nog


Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär


Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag drömmer mest, men en gång ska väl drömmen bli verklighet? =)


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Näe :P


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nån tatuering vore nice


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja


Kan du kasta macka?
Japp


Har du någonsin varit på Jamaica?
Nix


Vad har du med dig in på bion?
Coca Cola o daimkulor


Vem är din favoritlärare?
Håkan Byström måste jag nog svara :P


Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Nej.


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Å vad spelar det för roll då? :P


Gillar du att flyga flygplan?
Ingen anig, har aldrig provat


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam och snäll är väl ett rätt stort kriterium, Pelle är mycket av båda delarna (L)

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?

Humm, konstig fråga, men ja det kan man väl nästan säga, en generellt oattraktiv människa kan vara attraktiv för mig =)


När sov du senast på golvet?
I somras hemma på balkongen


Vilken är din favoritdrink?
Likör 43 o mjölk!


Gillar du din boendesituation?
Jodå den är helt OK ;D


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Många


Äter du frukost dagligen?
Jag bör iaf göra det annars blir jag så otrevlig :P


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ne


Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Trubbel o trubbel, beror på vad trubbel är


Vilken är din favoritfrukt?
Blodgrape och gröna kärnfria vindruvor


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Dyslektiker, så Pelle är min ordbok, han kan typ alla ord o vad dom betyder, på engelska också :P


Tror du på liv på andra planeter?
Nån liten bakterie finns det väl nånstanns :P


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mamma


Tror du att Gud är man eller kvinna?
Han är en man


Vad var det sista du åt?
Ett glas mjölk


Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Med killar, inte så mycke krångel med dom


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var ju så att om jag blev kille skulle jag hetat Daniel, så då bestämde helt sonika pappa att jag skulle heta Daniela, det läste mamma i tidningen när hon va på BB :P


Gillar du senap?
Njaaa, pyttelite kankse


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag skriker o domderar


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig!


Sover du på sida, mage eller rygg?
Där det är bekvämast för stunden


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Michelle i American Pie :P


Har du någonsin köpt något från eBay?
Ja, indirekt, Tradera är en del av eBay


Tycker du om att krama folk?
Kramar på Pelle, Vargtazz o Baghera


Skulle du säga att du är trendig?
Hahaha


Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle nog asgarva när den personen gått *evil me*


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jaaduuu...


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Gillar inte rymdfilmer...


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Njaa, det brukar va Sara som säger det så då e det bara o ringa henne istället :P


Vilka böcker har fått dig att gråta?
Eftersom jag bara läst tom bok 20 av 47 i Sagan om Isfolket serien, så är det nog nästan alla av dom :P


Tycker du att du är attraktiv?
Nej


Vad är du allergisk mot?
Säkert många saker


Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Det är väl som man väljer det :P


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej verkligen inte!


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Daniel, logiskt va :P


Sov gott nu, det ska jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback