Ridsportbloggaren

Tassade just förbi Cissis blogg, som vanligt med ett stort garv, du skriver så himla bra! Vart ju bara tvungen att kolla in ridsportbloggaren Eva Eternell Hagen, anledningen till att jag inte öppnat ögonen för henne förut är ju på grund av att jag redan för länge sedan gett upp hoppet om att läsa något intressant om ridsport på Aftonbladet.se
Som Cissi redan yttrat så kunde man ju hoppas på intressanta repotage om olika elitryttare, kända hästar osv, men ajdå vad jag hamnat fel. "Min älskade superbra arab hit min älskade andra superarab dit som jag räddade från slakt och så har jag en till häst också..." bla bla bla!

Citat:
"Hittills har jag kunnat läsa om henne, hennes arabhästar, henne själv, hennes arab Pijano, hennes sjukdom och ännu lite till om hennes hästar. Superintressant läsning, really. Vet du vad Eva Eternell Hagen? Du och dina araber är b-o-r-i-n-g."
Slut citat.

Här hittar ni "Ridsportbloggen": http://blogg.aftonbladet.se/12429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback