Hästhelg

Den nu snart förbipasserade helgen har vi haft jour. En sån där hästhelg där man kommer till stallet 07,30 och åker därifrån vid kl. 20 eller nått... Äh, riktigt så farligt va det kanske inte, men det kändes så =P Camilla o Linnea hade stallet och jag hade hand om de två nykomlingarna som står på baksidan. Camilla hade det väl hårdast om man ska jämföra, hon o lille Mätz va på kryssning tors-fre o hade väl en hel del kul där, kom hem kl 02 på natten till lördag, och som sagt iväg bar det till stallet vid åtta samma morgon! Huga, Linnea o jag vi gick ju iofs o la oss vid två också men vi hade ju iaf inte söpe i två dagar ;D

Ridskolans nyförvärv:
    

Fint väder ha vi allafall haft o det är ju positivt. Red på Wille en sväng på förmiddan, gick faktiskt bra =) Men så red jag ju lätt hela tiden också, hur man än vill, hur man än böjer på för och nackdelar mellan Wille o Espri så sitter jag faktiskt mycket hellre på den lilla vita hästen, så länge det är dressyr iaf :P Hoppa kan man göra på Wille, även om han nu inte har nån större talang för det, men det har ju blivt bättre, han gör ju inte kaffeved av alla hinder längre hihi.

Ne, ska man kanske masa sig in i duschen få tvätta håret efter de senaste dagarnas hästande. Sen ska jag krama på min Pelle =)





ZzzZzzz......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback