full fullare fullast

Då va ytterligare en helg avklarad, ett steg närmare sommaren ;DFest vare igår, meningen va väl att vi skulle hem te Mätz o Camilla o sjunga ja må han leva eller nått, men de hann vi aldrig då mr Andreas o jag fick göra en utryckning tur o retur Svanö. Sen va klockan så pass mycke (och grabbarna så pass fulla) att det var dax att dra sig ner mot Kramm. Väl där hittade man ju förståss Linnea först av alla bekanta ansikten =P Pojkarna försvann som vanligt och blinda som de är så hittade dom inte mig även fasst dom stog tre meter ifrån mig, typiskt... Nåja efter att ha stått och stirrat ut i folkmassan ett par minuter så lokaliserade Andreas mig på min stol och således Pelle och Jon också, efter ytterligare en minut...Jag tog inte ett enda danssteg på hela kvällen, detta pga våldsam träningsvärk i benen efter att ha sprungit i trappor halva fredan. Men jag hade kul ändå ja ;D Full som en kastrull och i trevligt sällskap ;DEfter att ha hinkat i mig lite av varje så kom det obligatoriska ögonblicket så man måste få lätta på trycket, o det kunde ju blivit en historia man sent skulle glömma. För där kommer jag in genom dörren på tjejernas och benen åker åt var sitt håll, för att någon pinkat? på golvet, nåja, what ever halt som fan va de ialla fall. Tydligen va jag inte den enda som råkat ut för detta så jag ställde mig snällt i kön.Denna gången va de mr Andreas som körde, detta åtagande tog han pga övergången till sommartid, han skulle alltså kliva upp 05;45 ist för 06;45, stackarn, eller egentligen inte, jag skulle kanske inte vilja byta me han, jamena jobba varje dag, varje vecka, varje månad hela året med undantag för kanske en eller två sjukdagar om året. Men så e de o va bonne. Men han ha ju allafall nått o göra på dagarna till skillnad från vissa andra...Men nu va det ju så att vi ska läggatill att de kommande festhelgerna så är det JON SOM KÖR, det har han lovat, ja, ni kan ju kanske ana varför ;D hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback