Tio första...

Första bästa kompis: Sara Tjärnström tror jag det var, och är? Haha! Bästisar o bästisar men vi har iaf hängt ihop under alla dessa år, utan uppehåll.

Första bil: Röd Volvo S40 1,8SE -98, den e slö som fan, rör sig men inte fan e de mycke inte!

Första kärlek: Mathias, när vi var 5 år =) Han yttrade orden "När vi gifter oss så ska jag minsann tala om för prästen vilken jävel du e!" Hehe undra om jag bättrat mig? *s*

Första husdjur: Min älskade katt Bizze som jag fick när jag var 6 år. Han dog i höstas :'(

Första semester: Minns jag inte, men första gången jag var utomlands var vi i Danmark på Legoland! ;D Då var jag 6 år.

Första jobb: Sommarjobb på Folksam när jag va 16, knapprade in autogiro medgivanden i databasen.

Första köpta skiva: Queen 3 disc box "Greatest Hits", när jag var typ 11 år.

Första riktiga kärlek: Riktig kärlek? Älskar Pelle, och mina katter (Bizze), Vargtazz och Baghera!

Första fylla: 15 år, No comments! HAHA

Första mobiltelefon: Allas vår kära Nokia 3210! Med ett svart skal med rosa bilxtar på, tappade den nån stanns mellan Måttgränd och OBS på Ersboda i Umeå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback